Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Always Doner Hoorn. Meer weten? Ontdek meer
Jeffrey
21 jun 2026 om 22:09
Het eten was heerlijk, zoals altijd! Keurig en zorgvuldig verpakt.
Voor de eerste keer laten bezorgen, en ook dat is goed bevallen.. prima op tijd en de bezorger was uiterst vriendelijk.
Hier bestel ik de volgende keer zeker weer
Melissa
20 jun 2026 om 20:34
Kapsalon smaakte wel goed, patat was wel wat slap en taai. Was helaas ook wat lauw maar dat is te begrijpen want is ongeveer kwartier rijden naar ons huis. Voor de rest was het wel lekker!
SP
18 jun 2026 om 21:00
Als je 24 euro wilt betalen voor een half gevuld broodje doner, een zak slappe patat en een bakje knoflooksaus wat leeg is na 4 theelepels, dan zou ik zeker hier bestellen.
Marc
12 jun 2026 om 23:09
fe helft van de bestelling gewoon noet leveren en als je ze belt ik mis wat dan zeggen ze gewoon het zat zeker in de tas maar dat is zeker niet het eten is goed maar de surfers is bagger
Petra
31 mei 2026 om 19:35
Liefdevol personeel beschaafd en netjes en altijd heerlijk eten
Nathalie
30 mei 2026 om 14:22
Het was koud, me kapsalon(ook een mini kapsalon)en Turkse pizza. Kwam ook echt pas 1,5 uur na bestelling geplaatst te hebben. Ijs er ook bij, die was gesmolten. Erg jammer allemaal, had graag warm eten gewild en dat het ijs gesmolten was tot daar aan toe.
Ina
13 mei 2026 om 21:59
Heerlijke broodjes en super snel bezorgd
Teelker
6 mei 2026 om 19:42
Het was erg lekker en warm
Karin
3 mei 2026 om 21:27
Was lekker snelle services
Martin
2 mei 2026 om 20:12
Op zich redelijk gegeten maar 12 euro betaald voor een extra groot broodje doner maar deze was voor meer dan de helft gevuld met sla. Beetje jammer
Nicolette
27 apr 2026 om 18:01
eten was dramatisch laat, de indicatie klopte gewoon totaal niet, meer dan 2x zo lang. Eten was koud.
Livio
26 apr 2026 om 18:30
Lekker eten snel bereid